Nyelvtanulásról, gyereknevelésről, táplálkozásról, történelemről, jelenről és jövőről...

Hajnal Anett

Hajnal Anett

10 jel, amiből rájöttem, hogy nem vagyok már fiatal lány

2015. október 12. - Hajnal Anett

Az internetet és a magazinokat elárasztják az olyan kijelentések, mint: "Annyi idősek vagyunk, ahánynak érezzük magunkat." vagy "Nem az éveink száma határoz meg bennünket." és "A negyven az új húsz". Én teljesen egyetértek velük. Sajnos azonban néhány jelből arra kell következtetnem, hogy a környezetem nem teljesen. Amíg én ugyanis még mindig ugyanannak érzem magam, aki eddig is voltam (ennek minden előnyével és hátrányával együtt), mások reakcióiból kénytelen vagyok arra következtetni, hogy a pelenkacserével és játszóterezéssel töltött elmúlt mintegy tíz év alatt tényleg eltelt tíz év, és én is tíz évvel öregebb lettem... Szinte hihetetlen, de minden jel erre utal:

1. Eljött az idő, amikor már meg sem lepődök azon, hogy a  boltban jó napottal köszönnek. 

2. Visszajöttek divatba azok a cuccok, amilyeneket tinédzserkoromban hordtam. A motoros bőrdzsekim még mindig ott lóg a szekrényben. Mégsem veszem fel, mert félek, hogy furán néznének rám a szülői értekezleten.

3. Egyszer az oviból kifelé menet a következő kérdést tette fel két fiatal lány: "Nem tetszik tudni, merre van a buszmegálló?" Ez volt az első ilyen eset, annyira megdöbbentem, hogy megkérdeztem, hány évesek. Kiderült, hogy épp akkor érettségiztek. Én 36 voltam, tehát kétszer annyi, mint ők, és beláttam, hogy tényleg fényévekkel idősebb vagyok náluk.

4. Ugyanez pepitában: felpróbálom a menő skinny farmert a plázában, és örömmel konstatálom, hogy legalább öt évet fiatalít. Visszaveszem a saját ruhámat, és kilépek a fülkéből. "Tetszik kérni?" - kérdezi az eladólány.

5. Leülök, hogy belenézzek egy focimeccsbe a vébén. Állítólag nőknek is érdekes lehet, a sok jóképű focista miatt. Én azonban azt látom, hogy csupa tejfelesszájú suhanc szaladgál a pályán. Kit érdekelnek?

6. Miközben a Moszkva (fiatalabbak kedvéért: Széll Kálmán) téri borzalmon próbálom átverekedni magam a két gyerekemmel, megszólít egy fiatal, szimpatikus srác, aki udvariasan megkérdezi, nem tudnék-e adni neki egy tiszta zsebkendőt. Gondolta, egy rendes anyukánál az nyilván mindig van. (Nem volt.)

7. Nem hordok miniszoknyát, mert úgy érzem, nem illik. Beleférek a régi ruháimba, de nem tudom elképzelni, hogy mehettem ki ezekben egykor az utcára, és vajon hogy ültem le a villamoson?

 8. A hollywoodi színésznők közül Julia Roberts az utolsó, akinek tudom a nevét. A mostani filmekben szereplők mind fiatalabbak nálam. A velem egykorú modellek veteránnak számítanak, és leginkább a tehetségkutató műsorok zsűrijében tűnnek fel. A korombeli amerikai színésznők jobbára a jótékonykodásnak szentelik hátralévő éveiket.

9. A facebook és a google "Torna negyven feletti nőknek", "Nyelvtanulás negyven felett", valamint "Fogyókúra negyven felett" reklámokkal kedveskedik.

10. Nagy családi találkozón mutatja be első komoly barátját az unokahúgom. Érdeklődve nyújtom a kezem. "Csókolom" - köszönt a fiatalember.

+1. Négy év múlva annyi idős leszek, mint amennyi az anyósom volt, amikor megismertem.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnal-anett.blog.hu/api/trackback/id/tr1007960842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korxi 2015.10.13. 19:17:42

@eßemfaßom meg áll: Légyszíves hagyd már abba a nyafogást. Elmondtad, oké, megértjük hogy van ez a bajod, de ne rugózz már rajta ennyi rengeteg kommenten keresztül.
Köszi.

Köldök_szösz 2015.10.13. 19:17:47

@háténimmár: Fúúúj én azt sosem ettem úgy

EGYIKRESEM 2015.10.13. 19:28:06

Iden vettem magamnak magasszaru tornacipot 38 evesen. Nehol hulyen neztek ram az ugyfelek.

eßemfaßom meg áll 2015.10.13. 19:36:40

@korxi: akkor most köszönd meg szépen hogy nyafogtam így olvasható lett a szöveg.

Hajnal Anett 2015.10.13. 19:45:14

@Eltévelyedés: Köszönöm a méltató szavakat, öcsi. :)

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2015.10.13. 19:47:40

@Hajnal Anett: Ó ez az Öcsi jól esett, rég kaptam már meg. Fiatalíts még! (33)

Hajnal Anett 2015.10.13. 19:55:26

@Gazz: Több a változás? Elolvastam a bejegyzésedet, érdekes volt a másik oldal.

samot 2015.10.13. 20:05:33

T.Hajnal Anett!
Lazulj kicsit.Nem az a baj,hogy közepes 30 vagy,hanem az,hogy merev vagy! Én is "koros" vagyok,attol még lazàn öltözködöm és nincs kissebségi komplexumom!Tölem màr megkérdezte több fiatal is,hogy hol veszem a "cuccokat" amit hordok.:D Csak mindig lazàn és leszarom,hogy ki mit mond,vagy gondol!

ekat 2015.10.13. 20:21:56

Azért azt megjegyezném, mert nekem is sokáig tartott, míg rájöttem, hogy a munkásosztály & leszármazottaik körében a tetszikezés egyenlő udvariasság. És előre szólok, hogy mint kiderült, nekik a nénizés is a tisztelet jele, nem rosszakaratból sértegetnek idős hölgyeket és urakat. :)

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.10.13. 20:54:42

Ez még semmi. Apósom pár éve komor arccal érkezett meg hozzánk. Faggatni kezdtük ,hogy mi okozza rossz kedvét. Végül kibökte, hogy egy 20 év körüli lány át akarta adni neki a helyét a buszon.
Ez akkor fordult elő vele először.Azt mondta, hogy "most lettem öreg".

Hajnal Anett 2015.10.13. 21:01:25

@ekat: Igen, udvariasságból mondják. De tíz éve még nem gondolták, hogy udvariaskodniuk kell velem...

Hajnal Anett 2015.10.13. 21:02:37

@A megvalósult amerikai ólom..: Ötvenévesen azt gondoljuk majd a negyvenes fotóinkat nézve: itt milyen fiatal voltam! ??

mismásológép 2015.10.13. 21:44:11

A cikket író idióta libának: a fényév NEM idő, hanem távolság mérésére szolgál, te szerencsétlen.

Hamvas Hugó, a TANÁR ÚR!! 2015.10.13. 21:44:20

Akinek van családja, az ne panaszkodjon már!
Megrántaná a posztírót milliónyi tízen- és huszonéves. Na, az megfiatalítaná, de rendesen.

zsizella 2015.10.13. 21:50:43

@Hajnal Anett: én speciel 20 éves koromban azt gondoltam, hogy egy hatvan éves ember az egy vén leépült barom, most hogy magam is az vagyok, rájöttem, igazam volt fiatalon :)

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2015.10.13. 22:10:13

Anett! Mi ezzel a baj? MILF lettél. A legjobb korosztály... Imádom!
A NŐ 30 felett kezdődik, addig csak lány... Addig csak csapódik ide-oda, forog, mint a ringlispíl, mert nem tudja az irányt... úgy hoz döntéseket, hogy foggggalma sincs arról, hogy a döntéseinek következménye van és hogy nincs következmények nélküli döntés... A 30 feletti NŐ már tudja, hogy a döntéseiért felelősséget kell vállalnia, mert a döntései nem csak őt érintik, hanem a körülötte élőket is... És ez csak jobb lesz később... Úgyhogy nem siránkozni, hanem élvezni kell kort, amit éppen megélsz a szépségeivel & tartalmával együtt...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2015.10.13. 22:11:09

Az ember azt hiszi, hogy idővel egyre bölcsebb lesz, pedig csak egyre öregebb...

Leonard Zelig 2015.10.13. 22:38:56

A fényév távolságegység, de nem baj, még nem vagy öreg, tanulhatsz.

murray 2015.10.13. 22:39:30

a férfiaknak sem jobb higyjétek el. így 42 évesen megnéztem az Amerikai szépség című filmet és minden rólunk szól. mire ez az egész hajtás?
a karrier, a család, a ház, a sok szar. eladom a mámat az álmaimat a holnapért.

Hajnal Anett 2015.10.13. 22:45:35

@Leonard Zelig: Köszönöm az elnéző hangnemet :)

Hajnal Anett 2015.10.13. 22:46:55

@murray: Ne add el a kettő közül egyiket sem!

Shopping 2015.10.13. 22:53:40

De szar a nőknek ha megöregszenek
A pasik legalább idősebb korban is nyomhatják

BitPork 2015.10.14. 01:23:51

Kedves Anett!
Nem csak a Holgyeket erinti a tortenes. Van egy nagyon jo film feldolgozasa a problemanak a The Straight story cimmel - ha az oreg memoriam nem csal meg :)

odamondó 2015.10.14. 05:10:36

@Shopping: mit, a viagrát?

Amúgy nem a kor számít hanem, hogy mennyinek tűnsz.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2015.10.14. 06:11:30

@odamondó: Aha, ezt majd mond a halottbalzsamozónak is!...
Ez ilyen mondatokkal leginkább csak azok ámítják magukat, akik nem akarják elfogadni, hogy az idő felettük is eljár... és ahelyett, hogy mindig megélnék az aktuális koruk adta szépségeket, visszavágynak a fiatalságukba. ("ha az elmúlt időd keresed, keserves lesz az ébredésed")
fotelmondo.blog.hu/2015/10/05/mai_alapgondolat_212

tobias2 2015.10.14. 07:17:48

"Eljött az idő, amikor már meg sem lepődök azon, hogy a boltban jó napottal köszönnek." Nekem úgy köszönnek, hogy สวัสดีครับ, vagy добър ден. Akkor most én vén vagyok?

tobias2 2015.10.14. 07:24:17

@mismásológép: " cikket író idióta libának: a fényév NEM idő, hanem távolság mérésére szolgál, te szerencsétlen." Nem kell gorombáskodni, nyuszifül, mindenki tudja, hogy a fényév az egy négyzetméterre eső megabitek számát jelenti 20 fok Rockwell hőmérsékleten.

midnight coder 2015.10.14. 07:33:02

@mismásológép: " cikket író idióta libának: a fényév NEM idő, hanem távolság mérésére szolgál, te szerencsétlen." Téged sem az eszedért szeretnek...

www.youtube.com/watch?v=kyhvtumsn2g

Hajnal Anett 2015.10.14. 07:56:27

@BitPork: Rákerestem. Egy hetvenéves emberről szól, ha jól láttam... De ha lesz időm, belenézek.

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2015.10.14. 08:12:46

Van az a mondäs:
"Ha negyven felett még mindíg húszévesnek érzed magad, akkor elvesztegettél húsz évet az életedből."
Ehhez tartom magam. Meg ahhoz, hogy milyen szar má' a mostani zene. :)

Peter100 2015.10.14. 08:15:39

Így 40 évesen rádöbbentem én is, hogy elment a fele - de hagyján, a szarabbik fele még csak most jön.. Faterom szokta mondani, hogy 40 felett a reggeli merevedés már a derekadban lesz, de ha úgy ébredsz, hogy nem fáj semmid, akkor meghaltál. Ennek ellenére tök jól érzem magam a bőrömben, és a megteremtett biztonságban a gyermekeimmel, feleségemmel, de a hajtást abba kell hagyni.

2015.10.14. 08:18:13

Innen már vigyázni kell! Én akkor döbbentem meg, amikor egy túrán lendületből akartam átlibbenni egy kőfalon. Földet éréskor döbbentem rá, hogy a lengéscsillapító már nem a régi, de akkor már elmúltam negyven.

udvaros · https://udvar.wordpress.com 2015.10.14. 08:29:34

Hímként egyszerűbb az elmúlás felismerése. Az első intő jel: amikor már nem tudod egy szuszra elfújni a gyertyákat a születésnapi tortán. A második könnyen leküzdhető: ha bácsiznak, az nem az öregség, hanem a tisztelet jele. Az igazán velőtrázó jel: amikor este egy nagymama mellé fekszik be az ember a hitvesi ágyba.
Az öregedés praktikusan az emlékek szaporodásáról is felismerhető, továbbá arról, amikor mindenféle nyűgök miatt abba kell hagyni az aktív sportot, és a hiányzó mozgást a kertészkedés helyettesíti. udvar.wordpress.com/2015/05/11/sporttalansag

tobias2 2015.10.14. 08:30:32

@irdesmond: Guinness rekordok könyvébe kerülhetsz az ilyen ugrásokkal, amikor az innenső oldalon még nem vagy negyven, a túloldalon meg már elmúltál! Hajrá! มีชัย ชโย

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.10.14. 08:34:19

Nehéz szembe nézni a korral. Az hogy belülről az ember mennyinek érzi magát, köszönő viszonyban sincs az öregedéssel. Az hogy 30-nak érzem magam, az azt jelenti hoyg a belsőm nem változott, talán csak érettebb lett a gondolkodásom, a világlátásom. Sajnos a külső, nem követi ezt. Fáj a derék, a láb, már nem ugrálsz, nem szaladgálsz, mindig jön valami egészségügyi probléma, hiába étkezel visszafogottan, mozogsz, és mindent elkövetsz, hogy kitold azt az időt, amikor már elhiszed, hoyg nincs visszaút. Már soha nem leszel hajlékony, ránctalan, fájdamtalan. Öreg leszel, esetleg fiatal elmével, és fiatal hozzáállással. Ez van. Nem könnyű megélni.

Hajnal Anett 2015.10.14. 08:44:35

@udvaros: Éljen a kertészkedés! :)

Hajnal Anett 2015.10.14. 08:47:55

@batgirl: Nem hangzik túl jól, amit leírtál. A kérdés: elfogadjuk vagy küzdjünk ellene?

TBal 2015.10.14. 08:50:35

@Hajnal Anett: Háttért immár mit válasszak, virágom, viiráááágom? :)

TBal 2015.10.14. 08:51:18

@batgirl: haladjon ön is a korral, süssön Váncza sütöporral! :)

TBal 2015.10.14. 08:53:53

@Tompahawk: szar a mostani zene? Bezzeg a kilencvenes évek a sájgájsszak, kozmixszal, ámokfutókkal, picasso branch-csal, taboo-val... az mennyivel jobb volt, ugye? :)

udvaros · https://udvar.wordpress.com 2015.10.14. 08:57:57

@Hajnal Anett: A kertészkedést követő távolba révedés a legjobb az egészben. Közben eszembe jut, amikor még siheder koromban mentem befizetni a társasházi közös költséget. Az illetékes nem volt otthon, a lánya nyitott ajtót. Akkor láttam először, és ösztönösen az ivarérett, ismeretlen nőknek járó "kezitcsókolom" jött ki belőlem, mint ahogy belőle is. Nem voltam még 30, és mint kiderült, ő még nem járta ki az általános iskolát. Az esetnek több tanulsága van: a megválasztott köszönés fajtájából nem lehet a tényleges életkorra következtetni, a liliomtiprás pedig valós veszély - nem árt figyelni a részletekre.

BitPork 2015.10.14. 09:04:21

@Hajnal Anett: Egy emberről aki elmeséli hogy milyen érzés megöregedni. Aki visszaemlékezik a saját életére, miközben hátralevő élete legfontosabb útját járja önerőből, és a megemlékezéssel másoknak segít! Vicces és szép film.

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2015.10.14. 09:11:21

@TBal: Ahh, az eurodisco hajnala és groteszk magyar manifesztumai. Mekkora király volt már a kisgofrihoz képest. Egyébként akkoriban alteros voltam.

-JzK- 2015.10.14. 09:26:41

Huffnágel Pistát idézem, és persze el is határolódom :)

"Minden nőnek megvan a maga kamionja

"Hiába, ha a falra mászol, akkor is elgázol!
Hiába, ha a faszomra mászol, akkor is elgázol!"

(Tudósok: A halál kamionja)

Egy negyvenes nővel beszélgettem a minap, aki arról panaszkodott, hogy úgy érzi, egy ideje átlátszóvá változott. Korábban hozzá volt szokva, ha kilép az utcára, minden Férfi mosolyog rá, miközben érezte a bőrén az elismerő pillantásokat. Bárhová is ment, mindenhol kedvesek voltak vele. Ha belépett egy boltba, szívélyesen üdvözölték. A kávézókban, kocsmákban, de még egy könyvtárban, hivatalban is folyton ismeretlen Férfiak elegyedtek beszédbe vele. A fiatal lányok ezeket a mosolyokat, udvarlásokat vonzerejüknek köszönhetik. A lányok 22 évesen vannak a csúcson, aztán szépségük szép lassan eróziónak indul, hogy egyszer csak teljesen eltűnjön. A Vonzó, fiatal lánynak lenni azonban olyan, mint egy lottó ötös. Amig tart a lóvé, a szerencsés nyertest nem érdekli, hogy milyen lesz, ha az utolsó fillért is elherdálta.

Egy fiatal lány vonzereje leírhatalan hatással van a Férfiakra. Ha tudnák a város betonján hamarosan feltűnő pornósztárnak öltözött tinédzserlányok, hogy mi jár a Férfiak fejében akkor, amikor ezekben az aligruhákban az orruk előtt flangálnak, talán jobban meggondolnák azt a feszülős felsőt meg a falatnyi forrónadrágot. Ha egy Férfi megpillant a körúton, vagy a 4-6 villlamoson egy egy karcsú, széparcú fiatal lányt, azonnal a (anál, kötözős, szerepjátékos, gruppen) szex ugrik be MINDEGYIKNEK. Igen, kivétel nélkül. Erre gondol a villamos vezetője, a BKV ellenőr, a Férfi utasok 100%, az utcán a járókelők, a boltban az eladó és a szomszéd bácsi is. Mindenki.

Eközben egy Férfit sem érdekel, hogy milyen diplomája lehet az szembelevő ülésen a telefonját birizgáló lánynak, hogy beszél-e idegen nyelveket, vagy ki a kedvenc írója, filmszinésznője és mit hallgat épp az iPodján. Csak egy dolog érdekli jelenlevő Férfiakat: hogy milyen lehet az illető lány puncija és milyen lehet a szex vele. Ha fiatal és vonzó lány vagy, akkor az utcán minden szembejövő Férfi mosolya = "Nagyon Meg***nám ezt a csajt" vagy ennek valami változata. Mert a Férfiak ilyenkor nem úgy mosolyognak rá a szembejövő nőre, mint egy kisgyerekre, vagy cuki háziállatra. Amikor eléjük libbentek abban a kis nyári szerkóban, a Férfiak fantáziája meglódul. Így van ez, amióta világ a világ, csak az utóbbi pár évtizedben ezeket a fantáziákat már a pornóipar csiszolgatja tökéletesre, ami nagy előrelépés a meztelen alakos görög vázák óta.

Egy szép napon aztán minden nő megtapasztalja, hogy egykori vonzerejéből egy fikarcnyi sem maradt. Amikor már egy fogatlan melós sem füttyent utána évek óta. Amikor egyszer csak nem jön szembe több mosolygó Férfi. Amikor a Férfiak számára láthatatlanná válnak az utcán, tereken sétálva. Amikor mindenki olyan hivatalossá válik velük szemben, amikor nincs több udvarlás, bók. Eddig a pillanat bekövetkeztéig a vonzó nők tulajdonképpen egy álomvilágban élnek, amiből úgy 35-40 éves korukban ébrednek fel. Ekkor lesz az életük olyan, mint a többi emberé, a csúnya lányoké vagy a Férfiaké. Innentől kezdve csak akkor van részük elismerésben, ha arra valóban rászolgálnak. Megtapasztalják, hogy a kapitalizmusban nincsen ingyen ebéd. Talán egy szájból sem hangzik olyan őszintén a "Régen minden jobb volt", mint egy fénykorán már túl levő nő szájából.

A szórakozás hirtelen költségessé válik, senki nem fizeti nekik a diszkóbelépőt, nem hívják meg őket egy italra a bárban. A negyvenes hölgyismerőseink menetrendszerűen felbuggyanó kérdésre, miszerint "Hova tűntek a jó pasik?" őszintén válaszolva nem mondhatunk mást, mint hogy a jó pasik bizony az egy jó évtizeddel fiatalabb lányokat hajkurásszák. Miért??? Mert megtehetik. Egy negyvenes Férfi simán lehet vonzó egy mai huszonéves lány szemében, ezért tűntek el a pornó után már csak "granny"-nek, azaz nagyinak csúfolt korosztály látószögéből.

Jöhet igy bármilyen női kvóta, a társadalom mérnökei soha nem tudják majd azt befolyásolni, hogy a Férfiak nadrágjában levő érzékeny műszer mutatója úgy kilengjen egy mondjuk harmincas nő látványára, mint ahogy kileng egy fiatal, vonzó lány miatt. A vonzerő pedig a nők termékenységével függ össze. Amint egy nőnek lejár a szavatossága, amikor a reprodukciós szervei már egyre kevésbé képesek egészséges utód kihordására, a vonzereje is egy csapásra eltűnik, így zárva ki a nőt egyszerre a húspiacról és a szaporodásból.

Míg egy középkorú Férfinak elég csak egy rendes öltönyt felvenni, kis gondot fordítani a megjelenésére, hogy a szembejövők rámosolyogjanak, addig egy középkorú nőnek azt remélnie egy kozmetikai sebészeti beavatkozástól, hogy ismét olyan vonzereje lesz mint lánykorában, hiú ábránd. A középkorú nők hajlamosak magukat azzal nyugtatgatni, hogy ebben a korban már van nekik diplomájuk, egzisztenciájuk, jobban öltözködnek és nem olyan gyerekesek, de a Férfiakat továbbra is csak a karosszériát nézik."

Peter100 2015.10.14. 09:36:20

@-JzK-: Kapsz ezért.. Persze ettől még úgy van ahogy írtad, csak ebben a formában nem lehet egy nőnek beadni () mert neked ugrik a királylány ! Jól megfogalmaztad a lényeget. Én is így gondolom, de soha nem ezt mondom (okos ember hallgat). A mai világban ez így túl nyers.

mézescsók 2015.10.14. 09:39:54

A szomszédnak pár éve még a térdéig értem és bácsiztam. Ma előre köszön jó napot kíván, de azt is mondta már, hogy "kezcsókom". Borzasztó.
De az ellentettje és megrendítő. Nyáron csomagot kaptam. A postás így közölte velem: "Szia, Csabi vagyok. Csomit hoztam!"

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2015.10.14. 09:43:02

@-JzK-: @Peter100: Igen, mondhatnánk erre, hogy teljesen igazad van... HA MAJMOK lennénk...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2015.10.14. 09:46:52

@-JzK-: Hidd el, a fiatal lányok a kis nyári forró szerkójukban pontosan(!) tudják, hogy milyen hatással vannak az ösztönlény férfiakra... és pontosan azért is veszik fel ezeket a cuccokat... (bármit is mondanak/állítanak...)
... pontosan működik a radarjuk, hiszen erre van ráállva...

Peter100 2015.10.14. 09:52:18

@Fot L' Mondó: Majmok vagyunk, csak szebben csomagolva. Ösztönlények. Az alapvető szükségleteink nem változtak meg azért, mert van egy diplománk. Csak burkoltabban, emészthetőbben - a kornak/erkölcsnek megfelelően beszélünk ugyanarról. A múltkor olvastam, hogy mi az a szeretkezés. Az az, amit a nők csinálnak, amíg a férfiak basszák őket. Tudom/igen, ez is így nagyon nyers ilyen csúnyát nem szabad mondani. De talán kiérzed a lényeget.

tobias2 2015.10.14. 10:10:59

@Bambano: "akkor vettem észre, hogy öregszem, mikor elkezdett tetszeni a modern talking :P" Én meg ekkor: www.mp3free.casa/free/mp3/ilahije-i-kaside-hor-behram-begove-medrese-aladza/ : Donadi Her Yer

eßemfaßom meg áll 2015.10.14. 10:22:46

@TBal: szar. Eskü próbálok találni valami mai hallgathatót de a végén mindig valami 80as évekbeli kerül be a lejátszóba.

zsizella 2015.10.14. 10:33:39

@tobias2: én meg akkor láttam, hogy vénülök, amikor 57 évesen kitaláltam, hogy a hatvanadik szülinapomon a saját punkzenekarommal lépek fel - noha addig nem zenéltem -, és ez így is lett :) (ez kapcsolódik a sz@rzene vonalhoz is)

tobias2 2015.10.14. 10:40:42

@-JzK-: "Amikor eléjük libbentek abban a kis nyári szerkóban, a Férfiak fantáziája meglódul." www.youtube.com/watch?v=tVgsYttAlCc A folytatása sem rossz...

Roan 2015.10.14. 10:46:34

A megjelenés - és ebbe mindent beleértek, a testtartáson át a mozgáson keresztül az öltözködésig - erősen befolyásolja, hogy hány évesnek látszol. Én azt vettem észre, hogy az irodaház liftjében ugyanazok az emberek jó napot kívánnak akkor, amikor öltönyben vagy business casualban vagyok, míg a pénteki farmer-napomon simán sziával köszönnek. Az egyik kollégám meg derékfájós, s mikor a kimért, lassú lépteivel megy a folyosón, mindig az az érzésem, hogy idősebb nálam, pedig még csak most töltötte a 30-at.

Hajnal Anett 2015.10.14. 10:52:45

@zsizella: Gratulálunk a szülinaphoz! :)

Hajnal Anett 2015.10.14. 10:55:07

@Roan: "A ruha teszi az embert", ahogy a német mondja :)

zsizella 2015.10.14. 10:55:26

@Hajnal Anett: köszönöm, sajnos már az is tavaly tavasszal volt :)

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2015.10.14. 10:58:43

@Hajnal Anett: Akkor csak a linket szedd ki! Olyan szépen körbefogalmaztam... :)

Roan 2015.10.14. 11:03:16

@Hajnal Anett: Na, igen, ezt mostanra sikerült nekem is megérteni. Viszont nem szabad túlzásba sem esni a fiatalos öltözködéssel: amikor a miniszoknya-csizma-mély dekoltázs kombóhoz egy erősen ráncos arc és dekoltázs párosul, mindig elgondolkodtat, hogy ezzel vajon mi lehet az illető célja? Még akkor is, ha tényleg formás az illető, ha pedig nem, arról már ne is beszéljünk...

BlAdE 2015.10.14. 11:17:44

A fényév távolság mértékegység, nem pedig idő. Jó hogy "év" de akkor sem.

tobias2 2015.10.14. 11:18:32

@zsizella: "én meg akkor láttam, hogy vénülök, amikor 57 évesen kitaláltam, hogy a hatvanadik szülinapomon a saját punkzenekarommal lépek fel - noha addig nem zenéltem -, és ez így is lett :) (ez kapcsolódik a sz@rzene vonalhoz is)" és milyen hangszeren punkoltál? :)

Hajnal Anett 2015.10.14. 11:19:58

@Fot L' Mondó írta, én kimoderáltam egy link miatt, de most idemásolom Fot L' Mondó kommentjének többi részét:

"Majmok vagyunk, csak szebben csomagolva" hát, azért nem mindenki...
Azért, egy páran már megpróbáltunk lejönni a fáról... elismerem, a "push up"-olt cickókat látva én is sürgősen visszamásznék... de hát előre kell tekinteni (és nem mindig "lefelé" vagy vissza...) :)
------
...Aha, azért erről kérdezzük meg a nőket is... Nekik erről mi a véleményük az ösztönlény kérdésről? Mennyire viselik/fogadják el?"
----

zsizella 2015.10.14. 11:24:39

@tobias2: basszus, és még jelenleg is tart, sikert sikerre halmozunk, már a hetvenéves szülinapra gyúrok :) (Faterkiller a zenekar, ha esetleg szeretnél jó zenéket is hallgatni...)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2015.10.14. 11:38:57

@Fot L' Mondó:

Hihetetlen, hogy folyamatosan ugyanazokat a coelhói közhelyes általánosításokat ismételgeted, és még mindig nem unod.:) De azzal egyetértek, hogy önmagában az öregedés nem baj.:) Viszont hagyjuk már azt, hogy elvágólag 30 alatt a kisbetűs nők nem képesek felelős döntéseket hozni, a 30-ik születésnapjukon meg megvilágosodnak és nagybetűs nők lesznek.:D

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2015.10.14. 12:00:47

@Mj: Aha, akkor olvass vissza!... Ki írta azt, hogy a 30. életévétől lesz vki NŐ? Én annyit írtam, hogy 30 felett... de segítek, ez azt jelenti, hogy 30 felett VALAMIKOR-tól...
... és igen asszem, Te vagy, aki tizenéves korától együtt van a párjával és már a 20-as évei közepe/vége felé tart és - talán éppen ezért - azt hiszi, hogy mindent tud/ismer a világból (az antiliberális maszlagokat/lózungokat fennen hirdetve/fröcsögve a saját blogján)...
...
A 20-as éveik erről szólnak sok embernél (mármint, hogy azt hiszik, hogy ők sz@rták a spanyol viaszt)... nincs ezzel baj... de ezen túllépve majd, az értelmesebbje kicsit elgondolkozik az élet dolgain (mert ehhez idő kell)... nem mindenki fog.
Ha mégsem Te lennél ez, akkor bocs...
Coelho-t neeeem nagyon olvastál, ezek szerint (megint a fröcsögés?), nem hiszek a szeretet általános erejében, de az Univerzum Vonzás Törvényében igen (az meg nem coelho-i)...

opati666 2015.10.14. 12:09:09

A posztolót már lehet? Akkor jó!

Hisztis pic$@!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2015.10.14. 12:17:12

@-JzK-:

Ez maximum a szingli nőkre igaz. Náluk meg egyéb probléma is lehet, ha 40 éves korukig nem jött össze a család.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2015.10.14. 12:37:05

@Fot L' Mondó:

"Aha, akkor olvass vissza!... Ki írta azt, hogy a 30. életévétől lesz vki NŐ? Én annyit írtam, hogy 30 felett... de segítek, ez azt jelenti, hogy 30 felett VALAMIKOR-tól..."

Ez is nagyfokú általánosítás. Egyszerűen mi, emberek annyira egyediek és különbözőek vagyunk, annyiféle életeseménnyel és tapasztalattal, hogy nem húzhatod rá en bloc az emberek felére azt a skatulyát, hogy nagybetűs nők csak harminc elmúltával lesznek, mindegy is, hogy pont 30 évesen vagy 30 fölött valamikor. Van, aki teszem azt 27 évesen már háromgyerekes, felelős családanya - régen sok ilyen volt, ma már jóval kevesebb -, van, aki meg 45 évesen is leragadt a tini színvonalon, amiből meg jó eséllyel ma van több, mint régebben. Szóval, honnan ez a magabiztosság?

"... és igen asszem, Te vagy, aki tizenéves korától együtt van a párjával és már a 20-as évei közepe/vége felé tart és - talán éppen ezért - azt hiszi, hogy mindent tud/ismer a világból (az antiliberális maszlagokat/lózungokat fennen hirdetve/fröcsögve a saját blogján)..."

29 éves vagyok, kettőnk közül éppen te vagy az, aki magabiztosan hajtogatja az általánosítását, míg én éppen, hogy nem mernék ekkora általánosítást ráhúzni az emberiség felére, és régóta nem blogolok. Egyébként konzervatív vagyok, és nyugodtan megnézheted, hogy mikről írtam: elárulom, nem lesz köztük fröcsögés, úgyhogy több nyitottság nem ártana. Elvileg a liberálisok büszkék a nyitottságukra, nem?:) Ezt onnan is gondolom, hogy az egyik bloggertársam nemzeti liberálisnak vallja magát.;-)

"A 20-as éveik erről szólnak sok embernél (mármint, hogy azt hiszik, hogy ők sz@rták a spanyol viaszt)... nincs ezzel baj... de ezen túllépve majd, az értelmesebbje kicsit elgondolkozik az élet dolgain (mert ehhez idő kell)... nem mindenki fog.
Ha mégsem Te lennél ez, akkor bocs..."

Nagyon el vagy tájolva velem kapcsolatban. Amiről a korábbi vitánk szólt, annak éppen az volt a lényege, hogy egyáltalán nem gondolom úgy, hogy mindent tudok a világról - szoktam mondani, hogy minél többet olvasok, annál inkább rájövök, hogy mennyire tudatlan vagyok -, ellenben azt igen, hogy önmagamat ismerem, azzal a megkötéssel, hogy számomra még ismeretlen élethelyzetekben ugyanúgy nem tudom 100%-osan megjósolni, hogy mit teszek, mint egy 40, 50, 60 éves ember, mert mindig marad bennünk egy kiszámíthatatlansági faktor. Te meg nem voltál hajlandó elfogadni, hogy 29 évesen lehet valakinek egyáltalán reális önismerete.

"Coelho-t neeeem nagyon olvastál, ezek szerint (megint a fröcsögés?), nem hiszek a szeretet általános erejében, de az Univerzum Vonzás Törvényében igen (az meg nem coelho-i)..."

De, olvastam, ugyanis sok évvel ezelőtt sógoromtól kaptam egy könyvet szülinapomra, és az az Alkimista volt. Adtam neki egy esélyt, el is olvastam, így azóta tudom, hogy ha mélynek tűnő, mégis semmitmondó életbölcsességekre vagyok kíváncsi, akkor ehhez Coelho az ideális alany.

shred 2015.10.14. 12:42:52

Én akkor leszek morcos, amikor a hagyományosan tegeződő helyeknek számító Mekiben, Burger Kingben magáz az eladó... lehet hogy festeni kéne a hajamat.

phaszfej 2015.10.14. 12:48:04

Egy nő már 21 éves korában hervadni kezd, tehát már egy 22 éves nő is öreg. A jobb csajokat el is veszik veszik feleségül 21 éves koruk előtt. A maradéknak csak fogyaszói értéke van, ők veszik a krémeket meg zabálják a rukkolát, meg az ilyen marhaságokat.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2015.10.14. 13:07:10

@Mj: No akkor, Ámen! (Majd ha 40 leszel... beszélgessünk újra... mert ez így meddő vita... amit rendszeresen le kell folytatnom hozzád hasonló 20-on évesekkel, akik ugyanezt látják/gondolják, amit Te és amit én is gondoltam ennyi idősen... Felesleges körök... éld meg, és majd utána beszélgessünk... ADDIG NE!)

bétaverzió 2015.10.14. 13:25:05

Volt egy kimutatás az interneten az elmúlt hetekben arról, hogy a férfiak minden korosztályban 21-23 éves nőkre vágynak, míg a nőknél ez szépen eloszlik, idősebb nők idősebb pasikra vágynak, akár 50 év körüliekre is.

Bicikliző medve 2015.10.14. 13:52:59

@phaszfej: Faszt, 16 fölött már mindenki kivénhedt csataló. (poszter: elnézést a stílusért, csak gondoltam, hogy így talán megérti a mondandómat!)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2015.10.14. 14:00:49

@Fot L' Mondó:

A semmiről beszélsz. Mit állítasz egyáltalán, ami ellentétes az én mondanivalómmal?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2015.10.14. 14:03:31

@phaszfej:

De mi köze a rukolának (ha már nem a rendes magyar nevét írod le, ami a borsmustár, akkor legalább írd egy k-val, úgy is ejtjük, berukkolni máshol szoktak:)) ahhoz, hogy szerinted a nők 21 éves koruk után már értékcsökkent, fonnyadó termékek?:)

bobijub 2015.10.14. 14:03:50

eddig nekem az volt a legmegdöbbentőbb, amikor megtapasztaltam, hogy a velem egyidős új ismeretlenek is egyre sűrűbben üdvözöltek magázódva

lámalány 2015.10.14. 15:27:39

Nálam is lassan a B oldal megy már, de engem egyáltalán nem zavar. Egyelőre abban a korban vagyok (37), amikor a fiatalos világfájdalmas korszakon túlvagyok, de a testi fájdalmak még nem jöttek el. Ha azt eléri az ember, az tényleg nem öröm, de engem a ráncok, öregedés, csúnyulás nem zavar. 20 évesen sem voltam feltűnő szépség, így nem nagy különbség, hogy már nem bámulnak meg a férfiak. :) Ez csak a valamikori szép lányok problémája, de ők meg örüljenek, hogy legalább fiatalon megkapták ezt a figyelmet. :)
Én egy perccel sem szeretnék fiatalabb lenni, pont jó így.

lámalány 2015.10.14. 15:32:08

@zsizella: Előtted nagyon komolyan le a kalappal! Ez a beszéd, nem a jaj, régen milyen jó volt, most meg ez is baj meg az is!
Az meg teljesen igaz, hogy aki most azon nyikorog, hogy milyen öreg, 40 évesen, az 60 évesen meg ezt fogja visszasírni, úgyhogy inkább élvezze ki, hogy milyen fiatal!
A kedvenc sztorim, amikor egy 96 éves néni is az öregségen morgott és azt találta mondani, hogy "hej, ha csak még egyszer 80 lehetnék!" :) :)

phaszfej 2015.10.14. 15:34:55

@Mj: Hát erről beszéltem! 21 év fölött úgy látszik, nemcsak a test, de a szellem is hanyatlik és hibákat lát ott, ahol nincsenek is, illetve egy rövid gondolat megismerése is gondot okoz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2015.10.14. 15:45:45

@phaszfej:

Én azért így is örülök, hogy annyi vagyok, amennyi, mert vannak, akik elfogadnak 29 évesen is olyannak, amilyennek.:) Amúgy csak a rukola általánosan helytelen írásmódja zavart, az elméleteden meg maximum egy jót mosolygok.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2015.10.14. 15:47:48

@phaszfej:

Zárójelben még annyi, hogy még mindig nem adtál választ a rukolaevési szokások és a női életkor alakulása közötti esetleges logikai kapcsolatra.;-)

zsizella 2015.10.14. 15:56:56

@lámalány: Remélem a "le a kalappal" a "zenénk"-nek szólt :), nálunk a későnérés assz'em családi vonás, de tény, hogy ismerek én is nálam öregesebb negyvenest (na jó, fiatalosabb hatvanast is...)

lámalány 2015.10.14. 16:11:44

@zsizella: a zenédet - ezer bocsánat - nem hallottam. A hozzáállásodhoz gratulálok! :)

zsizella 2015.10.14. 16:19:05

@lámalány: hát, ha a Kedves Bolgtulaj nem haragszik meg, akkor ide teszem egy szép számunkat (ez legalább az Ifjúságot érintő problémával foglalkozik): www.youtube.com/watch?v=brj2OEjKCRI&index=4&list=PLFsQvLZuglWx-EqVHLAp1qPp2etI3zGkg (magam szerényen a háttérben)

odamondó 2015.10.14. 16:30:40

@Fot L' Mondó: Ha rádnéznek és vadidegen emberek több mint 10 évvel kevesebbet mondanak a korodra akkor ki ámít kit? Attól még, hogy a környezeted fiatalnak hisz megélheted az aktuális korod szépségeit. Ki beszélt itt fiatalságra vágyásról. De azért kösz a választ :D

Hajnal Anett 2015.10.14. 16:51:17

@zsizella: Megnéztem a felvételt, még egyszer gratulálok. A némileg (nemileg) megtévesztő névhez is. Hja, hát egy hatvanéves férfi az még akár rockerkedhet is, ha Mick Jagger bírja...! (A szexuális tartalmat moderálom ki, de ez a klip még épp átcsúszott a léc alatt a szexi kötény ellenére :)

zsizella 2015.10.14. 16:56:18

@Hajnal Anett: hát, igen, a név némi identitászavarra utalhat, de úgy történt, hogy kedvenc biringám márkáját szerettem volna névnek (Gazelle), de azt nem lehetett. Kössz a zenei bemutató lehetőségét (nehéz volt olyan számot találni, amik nem korhatárosak, remélem a koncerteket időnként látogató Kisunokám még nem nagyon érti a szövegeket, rossz véleménnye alakulna ki nagypapiról :))

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2015.10.14. 18:01:20

@odamondó: Jogos, csak nem biztos, hogy helyén való... mert leginkább azok szoktak ezzel a frázissal jönni, akik nem szeretnék el- és beismerni, hogy eljárt felettük az idő... De, ha Te nem így értetted, akkor bocsi! ;D

odamondó 2015.10.16. 03:25:20

@Fot L' Mondó: személy szerint engem zavar. Persze néha jól esik, hogy fiatalabbnak tűnök, de valójában örülnék ha picit inkább a koromat látnák rajtam az emberek :P

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.10.19. 10:57:03

@Hajnal Anett: Idővel biztos elfogadjuk. Régóta foglalkoztat engem is ez a kérdés.

benedek012 2015.10.20. 16:36:23

Én még 30 se voltam, mikor egy süldő lány lecsókolomozott.
De betudtam annak, hogy nem tudta megállapítani, hány éves lehetek, mert még gyerek.
süti beállítások módosítása