Nyelvtanulásról, gyereknevelésről, táplálkozásról, történelemről, jelenről és jövőről...

Hajnal Anett

Hajnal Anett

Mese karantén idejére - Előszó

2020. március 16. - Hajnal Anett

A lányom 11. születésnapjára szerettem volna írni neki egy mesét.

 

readinggirlmysticartdesignpixabay.jpg

Igyekezvén beleélni magam a korosztály hangulatába, előszedtem a saját gyerekkori naplómat, utána akartam nézni az interneten, mi is történt akkoriban a nagyvilágban... Hát nem kellett sokáig keresgélnem: 1986-ban a csernobili atomreaktor felrobbanása, az történt.

Úgyhogy erről írtam egy kedves történetet a kislányomnak. 

Ő ekkoriban a Thea Stilton és az Idődetektívek könyvsorozatokat falta, néha én is beszálltam az olvasásba esténként. A sok friss olvasmányélmény pedig nyilván hatással volt a fantáziavilágomra...

Így született meg a "Ne egyél salátát!" című sztori. 

A nagy nap óta eltelt néhány év, és mindezidáig  a történet a fiókom a laptomom egy eldugott sarkában pihent.

Most, a koronavírus járványt követő intézkedések miatt eszembe jutott, hogy a gyerekek előtt titkolózó, zavart és ijedt felnőttekről szóló történet talán jól jöhetne most, amikor sok 9-12 éves hasonlóakat tapasztal.

Miattuk tettem elérhetővé az egész sztorit 10 rövid részben egyetlen nap alatt. Lehet, hogy segít feldolgozni a jelenlegi helyzetet néhány szorongó gyereknek - és esetleg néhány szülőnek is. Mert a gyerekek a mesében végül megmentik a világot... Ha nem így lett volna, hogy éltünk volna túl, mi mai negyvenen felüliek egy atomrobbanást?

Az ELSŐ RÉSZ ITT olvasható.

A kép forrása: MysticArtDesign, Pixabay

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnal-anett.blog.hu/api/trackback/id/tr7015523964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása